Problem z załadowaniem strony? Kliknij tutaj

Ełcki Budżet Obywatelski - edycja 2026

Wtorek, 2 września 2025

Masz wpływ na otaczającą nas rzeczywistość! Budżet Obywatelski to narzędzie, które pozwala mieszkańcom decydować o projektach i inwestycjach realizowanych w naszym mieście.

Już za chwilę rusza Ełcki Budżet Obywatelski - edycja 2026. Kwota środków przeznaczonych na inwestycje wskazane przez mieszkańców wynosi 1 000 000 zł.

Ełcki Budżet Obywatelski w skrócie:

  1. Zgłaszanie projektów. Masz pomysł na projekt, który można zrealizować? Złóż formularz zgłoszeniowy, który znajdziesz na stronie Ełckiego Budżetu Obywatelskiego oraz w Biurze Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Urzędu Miasta Ełku. Projekt wymaga poparcia minimum 50 mieszkańców miasta.
  2. Ocena wniosków. Ocenimy Twój wniosek pod względem formalnym. Zgłoszenia są również analizowane pod kątem możliwości ich realizacji. Projekty, które przeszły weryfikację poddaje się pod głosowanie.
  3. Głosowanie. Możesz zagłosować za pomocą papierowej karty do głosowania lub drogą elektroniczną na stronie Ełckiego Budżetu Obywatelskiego. Oddaj jeden głos na projekt inwestycyjny i jeden głos na projekt nieinwestycyjny.

Harmonogram Ełckiego Budżetu Obywatelskiego – edycja 2026:

  1. Składanie projektów: 10 września - 10 października 2025 r. 
  2. Ocena formalna i rozpatrywanie odwołań: 10 października - 10 listopada 2025 r.
  3. Ogłoszenie projektów zakwalifikowanych do głosowania: do 10 listopada 2025 r.
  4. Głosowanie: 11-24 listopada 2025 r. 
  5. Wybór projektów i ogłoszenie wyników: do 9 grudnia 2025 r.

 

Informacje – konsultacje:

Biuro Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Urzędu Miasta Ełku

ul. Małeckich 3, pok. nr 10.1 (I piętro)

Telefony:

87 73 26 185, 87 73 26 186, 87 73 26 187

Adres e-mail:

bop@um.elk.pl

Portal Ełckiego Budżetu Obywatelskiego: https://elk.budzetobywatelski.pl/

Portal Urzędu Miasta Ełku: www.elk.pl

Załączniki:

Powrót